Jackie Ferrigen levele


Kedves Egyesületi Tagok!


Elnézést, hogy nem lehettem jelen a közgyűlésen, de ezúton szeretnék beszámolni amerikai utam eredményéről. Az egész világot sújtó gazdasági válság miatt a kiállítás kisebbre sikerült, mint általában. Csak 20 komondort neveztek és úgy 30 tenyésztő volt jelen. Nekik átadtam egy-egy példányt a kiadványból, a többi ismertetőt postai úton eljuttatták azokhoz a tenyésztőkhöz, akik nem tudtak megjelenni a kiállításon. A könyvecske mindenkinek nagyon tetszett és már a kiállítás ideje alatt hárman is jelezték, hogy szeretnének kölyköt importálni. Mondtam, hogy megadom nekik a budapesti szállító cég elérhetőségét, akik többek között állatok szállításával is foglalkoznak, ha valóban érdekli őket a dolog.
Igazán nagyon nagy szükségük lenne az amerikaiaknak vérfrissítésre, mivel a kutyák egy része már olyan kicsi, hogy fizikailag nem bírják a napi munkát. Joy Levy-t – aki betegsége miatt nem tudott a kiállításon megjelenni – megkértem, hogy küldje el azok nevét Karcsinak, akik munkakutyaként alkalmazzák a komondort.
Megpróbáltam elküldeni a kiállításon készített képeket Karcsinak, de nem sikerült. Majd újra próbálkozom kisebb adagokban. Időközben kaptam egy csomagot az amerikai komondor klubtól. Igyekszem eljuttatni Karcsihoz, ha jobb lesz az idő és a kutyáim is teljesen egészségesek lesznek.
Minden jót kívánok és boldog ünnepeket minden kedves tagtársamnak.
Üdvözlettel,


Jackie Ferrigan